بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲
از نظر تکنیکال می‌توان پیش‌بینی کرد که ارزش بازار بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ از ۱۰۰۰۰۰ دلار فراتر خواهد رفت.
کد خبر : ۲۵۴۱۶۸

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲
با افزایش مقررات در صنعت بلاک چین، ارز دیجیتال در زیر چترحمایتی بازار‌های مالی جهانی در حال رشد است تا وارد دوران پس از کرونا شود.
نگاهی کوتاه به صعود و نزول بیت کوین در سال ۲۰۲۱‌ می‌توان به درک چگونگی رفتار قیمت‌ها در آینده کمک کند. به عنوان مثال، زمانی که کشور السالوادور بیت کوین را به یک ارز قانونی تبدیل کرد، فروش گسترده‌ای آغاز شد و منجر به اصلاح ۲۵درصدی شد. راه اندازی ETF بیت کوین نیز نوسانات را افزایش داد.
این موضوعات و  پیشرفت‌های بیشتر به شکل‌گیری دو سطح قیمت اولیه کمک کرد که می‌تواند به درک ارزش بازار آینده بیت‌کوین کمک کند.

محدوده اول در اطراف منطقه ۳۰۰۰۰ دلاری ایجاد شد، زیرا بیت‌کوین آن را سه بار مختلف بدون وقفه تست کرد. چنین رفتاری در بازار ثابت می‌کند که خریداران تا چه حد در دفاع از این سطح حمایتی سریع عمل کرده‌اند. دوم، منطقه مهم حدود ۴۲۰۰۰ دلار که به عنوان حمایت و مقاومت در ماه‌های مارس، ژوئن، جولای و دسامبر ۲۰۲۱ عمل کرد؛ و اکنون یک منطقه مهم  برای هر روند صعودی یا نزولی است.
میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه همچنین می‌تواند به عنوان ابزار کمکی برای بازده‌های صعودی احتمالی در سال ۲۰۲۲ عمل کند. هر بار که قیمت بیت‌کوین BTC پس از یک رالی در سال ۲۰۲۱ به زیر میانگین متحرک ۵۵ روزه می‌رسید، میانگین متحرک به حمایت تبدیل می‌شود؛ و از طرفی میانگین متحرک ساده ۲٠٠ روزه، به مقاومتی برای نزول تبدیل شد. بنابراین، هر دو میانگین متحرک می‌توانند به پیش‌بینی روند بیت کوین در آینده کمک کنند.
نگاهی به نمودار فصلی بیت کوین نشان می‌دهد که در پنج سال گذشته، سپتامبر یکی از دردناک‌ترین ماه‌ها برای گاو‌ها (خریداران) بوده است. در نتیجه، آگوست یا جولای ممکن است بهترین ماه برای دستیابی به سود و ثبت سود باشد.
از آنجایی که سال ۲۰۲۲ به نظر می‌رسد سالی باشد که جهان در نهایت با کووید و انواع آن شروع به همزیستی کند، انتظار داریم که رشد جهانی بیشتر افزایش یابد و ارزش سهام ایالات متحده افزایش یابد.

علاوه بر این، برخی از  خرده‌فروشی‌های  برتر شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت کرده‌اند.
همچنین VISA گفته است که «هر بانکی باید در سال ۲۰۲۲ یک استراتژی ارز دیجیتال داشته باشد».

بزودی بیت کوین راه خود را به مدیریت مالی باز می‌کند و بخشی از ترازنامه شرکت‌ها و خانواده‌ها می‌شود. به عنوان مثال، تسلا در حال حاضر بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری در ترازنامه نگه می‌دارد.
بلومبرگ در یک نظرسنجی به این نتیجه رسید که بیت کوین در مسیر ۱۰۰.۰۰۰ دلار قرار دارد.
سایر معامله‌گران حرفه‌ای،   به همراه مت هوگان، مدیر مدیریت دارایی Bitwise و بابی‌لی، مدیر عامل Ballet Crypto،      نیز به این واقعیت اشاره می‌کنند که بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌رسد.
با بررسی مطالب بالا می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲  بین ۸۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ دلار به پایان برسد.

کاری از علی‌حیدری_ افروز پورقربان

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اکبر
Germany
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کارشناسی که با میانگین متحرک تخلیل تکنیکال کنه فقط به درپ راننده اسنپ می خوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
این یارو خودش فارکس بلد نیس چطوری این چیزارو نوشته ؟ضمن اینکه پول مردمو ازشون گزفته میلیون میلیون پس نمیده و گم و گور شده